Open menu

MKB Bouw Verzekeringsdienst

Wij helpen u graag!
Vragen of meer informatie? Bel 010 - 288 49 92.

Heeft u een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over het contact met onze organisatie en onze dienstverlening. Daarom horen wij het graag van u als er iets is waar u niet tevreden over bent. Ook andere op- of aanmerkingen zijn welkom.

 

Hoe meldt u een klacht?

Onze medewerkers helpen u graag om het probleem op te lossen. Een officiële klacht kunt op de volgende manieren indienen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op:

  • Online: door het invullen van het onderstaande klachtenformulier
  • E-mail: door het sturen van een e-mail naar klachten@mkbbouwverzekeringsdienst.nl
  • Post: door het sturen van een brief naar MKB Bouw Verzekeringsdienst, t.a.v. de directie, Postbus 8789, 3009 AT Rotterdam

Een melding met daarin het woord ‘klacht’ is voor ons een klacht. Als u dit vermeldt, pakken wij uw klacht direct op de juiste manier op.

 

Wanneer krijgt u reactie?

Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging van uw klacht. Wij zullen binnen 3 weken inhoudelijk reageren op uw klacht. Soms hebben wij meer tijd nodig, dit laten wij u dan altijd binnen 3 weken weten.

 

Komen wij er niet uit?

Bent u niet tevreden met de oplossing die wij voorstellen of hebben wij uw klacht ongegrond verklaard? Dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid, www.kifid.nl). U kunt er ook voor kiezen uw klacht voor te leggen aan de rechter.

Het Kifid behandelt geen klachten voor bedrijven. Wanneer u als bedrijf niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u deze voorleggen aan de rechter.

 



Aanhef









Bezoekadres

Schouten Toren
Rivium Quadrant 81
2909 LC Capelle aan den IJssel

Postadres

Postbus 8789
3009 AT Rotterdam

Telefoonnummer

010 - 288 49 92